Krok po kroku
- Wyślij do nas Wniosek nr 11.
- Jeżeli wypowiadasz umowę to zaznacz ten fakt na wniosku w polu 18.1. Wówczas, Twoja umowa zostanie rozwiązana na koniec następnego miesiąca.
- Jeżeli wnioskujesz o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron to zaznacz ten fakt na wniosku w polu 18.2 i dołącz do wniosku Zał. 1 Protokół zdawczo-odbiorczy wodomierza. Wówczas Twoja umowa może zostać rozwiązana z datą wskazaną na protokole.
- W odpowiedzi zamkniemy umowę zgodnie z Twoim wnioskiem i jeśli będzie taka potrzeba, wystawimy fakturę końcową lub korektę rozliczenia. Pamiętaj, że jesteś zobowiązany do regulowania swoich zobowiązań przez cały okres trwania umowy.
- Jeżeli w ciągu 14 dni od rozwiązania umowy nie zostanie złożony przez przyszłego Usługobiorcę Wniosek nr 10, nieruchomość może zostać odcięta przez nas od sieci.
Wymagane dokumenty
Wniosek nr 11 oraz ewentualnie Zał. 1 Protokół zdawczo-odbiorczy wodomierza.
Dokumenty powiązane
- Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
- Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Komunalnego Związku Gmin Dolina Redy i Chylonki
- Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Puck
- Ogólne warunki umowy o zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków
Opłaty
Nie pobieramy opłat za obsługę Twoich wniosków.
Sposób złożenia i odbioru dokumentów
Wszystkie formy wymienione w zakładce kontakt, a w szczególności e-mail i poczta.
Uwagi
- Do wniosków nie musisz dołączać dokumentów określających własność nieruchomości.
- Jeśli chcesz byśmy zdemontowali wodomierz główny i zamknęli zasuwą domową, to wskaż to p. 19 wniosku.
- Rozwiązanie umowy z rozliczeniami lokalowymi wiąże się z rozwiązaniem umów zawartych z osobami korzystającymi z lokali w ramach tej umowy.