Strona główna » STREFA KLIENTA » e-Serwisy » Ankieta Ankieta data publikacji: 12 stycznia, 2024 Ostatnia aktualizacja: 5 września, 2024 Czy korzystasz z obsługi klienta w formie e-BOK? taknie Czy poleciłbyś/ poleciłabyś tą formę obsługi? (1 - zedycowanie nie, 10 - zdecydowanie tak) —Proszę wybrać opcję—12345678910 12345678910 Zdecydowanie nie.Zdecydowanie tak. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie korespondencji e-mail? taknie Czy poleciłbyś/ poleciłabyś tą formę obsługi? (1 - zedycowanie nie, 10 - zdecydowanie tak) —Proszę wybrać opcję—12345678910 12345678910 Zdecydowanie nie.Zdecydowanie tak. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie rozmowy telefonicznej? taknie Czy poleciłbyś/ poleciłabyś tą formę obsługi ? (1 - zedycowanie nie, 10 - zdecydowanie tak) —Proszę wybrać opcję—12345678910 12345678910 Zdecydowanie nie.Zdecydowanie tak. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie korespondencji listownej? taknie Czy poleciłbyś/ poleciłabyś tą formę obsługi ? (1 - zedycowanie nie, 10 - zdecydowanie tak) —Proszę wybrać opcję—12345678910 12345678910 Zdecydowanie nie.Zdecydowanie tak. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie rozmowy osobistej w Biurze Obsługi Klienta lub w terenie? taknie Czy poleciłbyś/ poleciłabyś tą formę obsługi ? (1 - zedycowanie nie, 10 - zdecydowanie tak) —Proszę wybrać opcję—12345678910 12345678910 Zdecydowanie nie.Zdecydowanie tak. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie automatycznych komunikatów SMS / e-mail? taknie Czy poleciłbyś/ poleciłabyś tą formę obsługi ? (1 - zedycowanie nie, 10 - zdecydowanie tak) —Proszę wybrać opcję—12345678910 12345678910 Zdecydowanie nie.Zdecydowanie tak. Na ile oceniasz ogólną jakość obsługi klienta w PEWIK GDYNIA? (1 - najgorsza ocena, 10 - najlepsza ocena) —Proszę wybrać opcję—12345678910 12345678910 Najgorsza ocenaNajlepsza ocena Co powinniśmy zmienić w preferowanych przez Ciebie formach obsługi klienta? Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Co powinniśmy zmienić? Korespondencji e-mail Co powinniśmy zmienić? Rozmowy telefoniczne Co powinniśmy zmienić? Korespondencja listowa Co powinniśmy zmienić? Osobiste rozmowy Co powinniśmy zmienić? Komunikaty SMS / e-mail Co powinniśmy zmienić? Ogólna jakość obsługi Co powinniśmy zmienić? Chcę pozostawić swój kontakt: Staramy się sprostać Twoim oczekiwaniom dlatego kontaktujemy się z wybranymi osobami w celu dodatkowych wyjaśnień. Drukuj zawartość strony