Ankieta

data publikacji: 12 stycznia, 2024 Ostatnia aktualizacja: 15 maja, 2024

    1. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie e-BOK?

    2. Zdecydowanie nie.Zdecydowanie tak.

    3. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie korespondencji e-mail?

    4. Zdecydowanie nie.Zdecydowanie tak.

    5. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie rozmowy telefonicznej?
    6. Czy poleciłbyś/ poleciłabyś tą formę obsługi ? (1 - zedycowanie nie, 10 - zdecydowanie tak)

      Zdecydowanie nie.Zdecydowanie tak.

    7. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie korespondencji listownej?
    8. Czy poleciłbyś/ poleciłabyś tą formę obsługi ? (1 - zedycowanie nie, 10 - zdecydowanie tak)

      Zdecydowanie nie.Zdecydowanie tak.

    9. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie rozmowy osobistej w Biurze Obsługi Klienta lub w terenie?
    10. Czy poleciłbyś/ poleciłabyś tą formę obsługi ? (1 - zedycowanie nie, 10 - zdecydowanie tak)

      Zdecydowanie nie.Zdecydowanie tak.

    11. Czy korzystasz z obsługi klienta w formie automatycznych komunikatów SMS / e-mail?
    12. Czy poleciłbyś/ poleciłabyś tą formę obsługi ? (1 - zedycowanie nie, 10 - zdecydowanie tak)

      Zdecydowanie nie.Zdecydowanie tak.

    13. Na ile oceniasz ogólną jakość obsługi klienta w PEWIK GDYNIA? (1 - najgorsza ocena, 10 - najlepsza ocena)

      Najgorsza ocenaNajlepsza ocena

    14. Co powinniśmy zmienić w preferowanych przez Ciebie formach obsługi klienta?
















    Staramy się sprostać Twoim oczekiwaniom dlatego kontaktujemy się z wybranymi osobami w celu dodatkowych wyjaśnień.

    Share