Obowiązek i sposób jego realizacji
- Usługobiorca zobowiązany jest zawiadomić nas o zmianie zarządcy.
- Zmianę tą, może zgłosić również nowy zarządca.
- Zmiana zarządcy musi być zgłoszona mailem lub pisemnie np. Wnioskiem nr 18.
Dlaczego warto?
- Jeśli nie przekażesz nam informacji o zmianie zarządcy, może to skutkować:
- niewłaściwym adresowaniem faktur i korespondencji,
- utrudnionym kontaktem z Tobą,
- nieuprawnionym dostępem do Twoich danych w e-BOK.
- Po zgłoszeniu zmiany, nowy zarządca otrzyma informacje dotyczące Twoich rozliczeń.
- Nie zgłoszenie zmiany zarządcy może spowodować zadłużenie i uruchomienie procedury windykacyjnej.
Dokumenty powiązane
- Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
- Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 115, poz. 741)
- Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Komunalnego Związku Gmin Dolina Redy i Chylonki
- Ogólne warunki umowy o zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków