Zgłoszenia awarii sieci wodociągowej, kanalizacyjnej lub wodomierza przyjmuje dyspozytor systemu wodociągowego i kanalizacyjnego.
Telefony czynne całą dobę:
- 994 (połączenie bezpłatne),
- +48 58 66 87 311 (połączenie płatne wg. taryfy operatora)
e-mail: ed@pewik.gdynia.pl
Awarie i uszkodzenia usuwane są bezpłatnie, jeżeli powstały w wyniku działalności Spółki oraz dotyczą urządzeń i instalacji wod.-kan., eksploatowanych przez Spółkę.
Uwaga!
Spółka nie usuwa awarii na wewnętrznej instalacji wodociągowej lub kanalizacyjnej w budynku. Takie awarie należy zgłaszać właścicielowi lub zarządcy budynku, albo usuwać we własnym zakresie.
Wykaz Pomorskiej Izby Rzemieślniczej link do wyszukiwarki hydraulików.
Przypominamy, że:
- urządzenia pomiarowe stosowane przez naszą Spółkę podlegają okresowej legalizacji i są pod kontrolą Urzędu Miar, dlatego nie należy naruszać plomb ani tym bardziej dokonywać samodzielnych napraw i przeróbek,
- za stan pomieszczenia, w którym został zainstalowany wodomierz odpowiada odbiorca wody,
- złącza na wodomierzu są zabezpieczone plombami i nie wolno go samowolnie przemieszczać.
Szanowny Kliencie!
PEWIK GDYNIA Sp. z o.o. wprowadził usługę umożliwiającą powiadamianie mieszkańców o:
- planowanych i nieplanowanych przerwach w dostawie wody,
- awariach,
- wystawieniu faktury,
- upływającym terminie płatności za fakturę,
- konieczności dokonania rozliczenia rzeczywistego,
- upływie terminu legalizacji wodomierzy będących własnością Odbiorcy.
Usługa ta polega na nieodpłatnym przesyłaniu do Odbiorcy wiadomości SMS lub e-mail.