Informujemy, że dla naszych Klientów skutecznie wdrażamy nowoczesne, cyfrowe rozwiązania w Biurze Obsługi Klienta
Oznacza to, że wiele spraw można już załatwić zdalnie – bez papierowych dokumentów, bez wychodzenia z domu i bez potrzeby dzwonienia o dowolnej porze dnia.
Na tych rozwiązaniach zaoszczędziliśmy już ponad 50 % papieru w porównaniu do roku poprzedniego
Przypominamy też, że uruchomiliśmy bezpłatną usługę powiadomień SMS i e-mail informującą mieszkańców i klientów o:
• planowanych i nieplanowanych przerwach w dostawie wody,
• awariach,
• wystawieniu faktury,
• upływającym terminie płatności za fakturę,
• konieczności dokonania rozliczenia rzeczywistego,
• upływie terminu legalizacji wodomierzy ogrodowych.
Jeśli chcesz uruchomić usługę powiadomień lub załatwić inną sprawę – wejdź na stronę www.pewik.gdynia.pl, to bardzo proste
Jeżeli masz uwagi, napisz do nas na e-mail bok@pewik.gdynia.pl
Biuro Obsługi Klienta PEWIK GDYNIA Sp. z o.o.
Nowoczesne, cyfrowe rozwiązania w Biurze Obsługi Klienta
data publikacji:
30 lipca, 2024
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia, 2024