Krok po kroku
- Zadzwoń pod numer telefonu +48 58 66 87 311 i wybierz 1.
- Odpowiadając na kolejne pytania, podyktuj wyraźnie dane:
- punktu rozliczeniowego,
- wskazania wodomierza głównego i ogrodowego.
- Jeżeli informacje przyjęte przez teleodczyt są poprawne, zakończ rozmowę.
- Jeśli będziesz dzwonić z telefonu komórkowego masz możliwość otrzymania potwierdzenia przekazanych danych wiadomością SMS.
Opłaty
Nie pobieramy opłat – ponosisz koszt połączenia telefonicznego wg stawek Twojego operatora.
Uwagi
- Jeżeli wskazanie wodomierza to 0111,02 to prawidłowa informacja przekazana poprzez teleodczyt powinna brzmieć: „111”.
- Pamiętaj, aby wskazania wodomierza podawać w swoim indywidualnym okresie obrachunkowym. Wskazania podawane poza okresem obrachunkowym nie skutkują wystawieniem faktury.
- Teleodczyt przyjmuje też wskazania wodomierza rejestrującego ilość bezpowrotnie zużytej wody (wodomierz ogrodowy).