Krok po kroku
- Jeśli jesteś naszym Usługobiorcą wyślij do nas Wniosek nr 15.
- Twoja sprawa zostanie przez nas przeanalizowana, a odpowiedź udzielimy na wskazany we wniosku adres.
Uwagi
Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku zapłaty należności wynikających z faktury.
Kiedy składać wniosek
Wniosek powinien zostać złożony bezzwłocznie, nie później niż 30 dni od wystąpienia zdarzenia, którego dotyczy reklamacja.
Termin odpowiedzi
30 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
Wymagane dokumenty
Reklamacja może być zgłoszona w dowolnej formie. Złożenie wypełnionego Wniosku nr 15 gwarantuje, że Twoje zgłoszenie będzie zawierało wszystkie, niezbędne dane.
Opłaty
Nie pobieramy opłat za obsługę Twoich wniosków .
Sposób złożenia i odbioru dokumentów
Wszystkie sposoby wymienione w zakładce kontakt, a w szczególności e-mail i poczta.
Dokumenty powiązane
- Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
- Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Komunalnego Związku Gmin Dolina Redy i Chylonki
- Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Puck
- Taryfa za usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków obowiązująca na terenie działalności Komunalnego Związku Gmin „Dolina Redy i Chylonki”
- Taryfa za usługi zbiorowego odprowadzania ścieków obowiązująca na terenie miejscowości Połchowo, Rekowo Górne i Widlino w Gminie Puck
- Ogólne warunki umowy o zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków
- Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
- Regulamin korzystania z aplikacji „Rozliczenia Rzeczywiste”
- Prawa konsumenta
- Procedura reklamacyjna
- Sposób rozstrzygania spraw spornych