Krok po kroku
- Jeśli jesteś naszym Usługobiorcą wyślij do nas Wniosek nr 15.
- Twoja sprawa zostanie przez nas przeanalizowana, a odpowiedź udzielimy na wskazany we wniosku adres.
Wymagane dokumenty
Reklamacja może być zgłoszona w dowolnej formie. Złożenie wypełnionego Wniosku nr 15 gwarantuje, że Twoje zgłoszenie będzie zawierało wszystkie, niezbędne dane.
Dokumenty powiązane
- Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
- Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Komunalnego Związku Gmin Dolina Redy i Chylonki
- Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Puck
- Taryfa za usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków obowiązująca na terenie działalności Komunalnego Związku Gmin „Dolina Redy i Chylonki”
- Taryfa za usługi zbiorowego odprowadzania ścieków obowiązująca na terenie miejscowości Połchowo, Rekowo Górne i Widlino w Gminie Puck
- Ogólne warunki umowy o zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków
- Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
- Regulamin korzystania z aplikacji „Rozliczenia Rzeczywiste”
- Prawa konsumenta
- Procedura reklamacyjna
- Sposób rozstrzygania spraw spornych
Opłaty
Nie pobieramy opłat za obsługę Twoich wniosków .
Sposób złożenia i odbioru dokumentów
Wszystkie sposoby wymienione w zakładce kontakt, a w szczególności e-mail i poczta.
Termin odpowiedzi
30 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
Uwagi
Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku zapłaty należności wynikających z faktury.