Krok po kroku
- Wyślij do nas wniosek nr 42.
- W odpowiedzi otrzymasz e-mailem:
- Uzgodnienie rozwiązań projektowych ze wskazówkami dotyczącymi dalszego postępowania w sprawie zgłoszenia budowy obiektu budowlanego.
- E-fakturę za usługę uzgodnienia.
Uwagi
- Do wniosku nr 42 dołącz podpisane pliki PDF:
- Plan zagospodarowania terenu w skali 1:500 (element obligatoryjny), o którym mowa w art. 29a ust. 1 ustawy Prawo budowlane opracowany na kopii aktualnej mapy zasadniczej lub projekt zagospodarowania działki lub terenu sporządzony na kopii aktualnej mapie do celów projektowych,
- Profile podłużne projektowanych elementów liniowych oraz pozostałej infrastruktury będącej w skrzyżowaniu z infrastrukturą Spółki
(element obligatoryjny dla projektowanych sieci), - Inne dokumenty/rysunki mające wpływ na uzgodnienie: np. przekrój fundamentów projektowanego budynku z oznaczeniem odległości od istniejących urządzeń będących własnością Spółki.
- Jeżeli uzgodnienie nie będzie możliwe to odpowiedź na wniosek 42 otrzyma Inwestor i Projektant.
- Jeżeli przebudowa lub rozbudowa urządzeń będzie konieczna, to w odpowiedzi Inwestor otrzyma warunki techniczne.
- Uzgodnienie rozwiązań projektowych jest ważne 2 lata od jego wydania, uzyskanie …?… przedłuża ważność uzgodnienia do …?…
- Zmiana uzgodnienia obywa się na podstawie wniosku nr 42.
Wymagane dokumenty
Dokumenty powiązane
- Prawo budowlane – art. 20 ust. 1 punkt 2)
- Cennik usług dodatkowych
- Projektanci i wykonawcy na terenie działania PEWIK
Opłaty
- Wydanie uzgodnienia jest płatne – zgodnie z cennikiem usług dodatkowych
- Wydanie odpowiedzi odmownej i zmiana uzgodnienia są bezpłatne.
Sposób złożenia i odbioru dokumentów
- Wnioski nr 42 przyjmujemy elektronicznie na bok@pewik.gdynia.pl
- Uzgodnienia wysyłamy wyłącznie elektronicznie.
- Odmowy uzgodnienia wysyłamy w formie papierowej oraz skanu.
- Faktury za usługę uzgodnienia wystawiamy w formie elektronicznej.
Termin udzielenia odpowiedzi
Odpowiedzi udzielimy w terminie do 21 dni od zarejestrowania kompletnego wniosku.