Krok po kroku
- Wyślij e-mail z prośbą zwrot nadpłaty zawierającą kod nabywcy.
 - W terminie do 14 dni zwrócimy nadpłatę na wskazany numer konta.
 
Uwagi
- Wysokość nadpłaty jest widoczna na fakturach oraz w e-BOK (zakładka „Faktury i salda”).
 - Jeśli chcesz otrzymać przelew na wybrane konto, to w prośbie o zwrot nadpłaty podaj jego numer.
 - Nadpłaty nie zwrócone zostają zaliczone na poczet przyszłych zobowiązań.
 - Prośbę o zwrot nadpłaty może złożyć Usługobiorca.
 
Termin odpowiedzi
Do 14 dni od daty otrzymania prośby o zwrot.
Wymagane dokumenty
Wiadomość e-mail 
 z prośbą o zwrot.
Dokumenty powiązane
- Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
 - Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
 - Ogólne warunki umowy o zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków
 
Opłaty
Nie pobieramy opłat za wykonanie zwrotów.
