Krok po kroku
- Co najmniej na 14 dni* przed rozpoczęciem robót wyślij do nas Wniosek nr 4.
- W ciągu ok. 7 dni od zarejestrowania wniosku nr 4 przeanalizujemy dokumenty dotyczące Twojej sprawy oraz skontaktujemy się z Tobą.
- W trakcie wykonywania prac będziemy kontrolować zgodności ich wykonania z warunkami przyłączenia lub uzgodnieniem.
- Następnie zainstalujemy wodomierz główny i wykonamy włączenie przyłącza do sieci.
- Po wykonaniu włączenia otrzymasz od nas projekt umowy.
Uwagi
- Przed zakończeniem robót budowlanych zleć geodecie wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – to Twój obowiązek, wynikający z Art. 43 ust. 1 pkt. 2 Prawa Budowlanego.
- Wniosek nr 4 może złożyć tylko osoba wskazana w Warunkach przyłączenia nieruchomości do sieci lub jej pełnomocnik. Jeżeli dane osoby ubiegającej się o przyłączenie uległy zmianie, należy złożyć Wniosek nr 2, wskazać zakres zmian w p. 20.3., a w p. 25 opisać przyczynę zmiany.
- Jeśli chcesz otrzymać Protokół odbioru technicznego przyłączenia nieruchomości do sieci wyślij do nas Wniosek nr 5.
- Jeżeli w ciągu 60 dni od złożenia Wniosku nr 4 nie przystąpisz do realizacji prac, Twój wniosek może zostać anulowany.
- Przebieg całego procesu przyłączenia nieruchomości do sieci jest opisany w tej instrukcji.
- Na terenie Gminy Puck wniosek nr 4 można złożyć na 7 dni przed rozpoczęciem robót.
Wymagane dokumenty
Opłaty
Nie pobieramy opłat za obsługę Twoich wniosków, ani za kontrolę i czynności związane z wykonaniem połączenia przyłącza z siecią oraz za dostawę i instalację wodomierza głównego.
Sposób złożenia i odbioru dokumentów
Wszystkie sposoby wymienione w zakładce kontakt, a w szczególności e-mail i poczta.