Krok po kroku
- Wyślij do nas Wniosek nr 1, ten krok nie jest obligatoryjny – instrukcja szczegółowa.
- W odpowiedzi otrzymasz Informacje o możliwości przyłączenia nieruchomości do sieci, co pomoże Tobie w przygotowaniu wniosku nr 2.
- Wyślij do nas Wniosek nr 2 – instrukcja szczegółowa.
- W odpowiedzi otrzymasz Warunki przyłączenia nieruchomości do sieci albo informację o braku dostępu do usług.
- Na podstawie danych zawartych w Warunkach wyślij do nas Wniosek nr 3 (jeśli będzie to wskazane w warunkach) – instrukcja szczegółowa.
- W odpowiedzi otrzymasz Uzgodnienie projektowanego sposobu przyłączenia nieruchomości do sieci.
- Na 14 dni* przed rozpoczęciem wykonywania prac instalacyjnych wyślij do nas Wniosek nr 4 – instrukcja szczegółowa.
- W odpowiedzi zainstalujemy wodomierz główny i wykonamy połączenie wykonanych przez Ciebie przyłączy z siecią.
- Po zakończeniu prac instalacyjnych wyślij do nas Wniosek nr 5 – instrukcja szczegółowa.
- W odpowiedzi udostępnimy Tobie Protokół przyłączenia nieruchomości do sieci oraz umowę.
Uwagi
- Na terenie Gminy Puck wniosek nr 4 można złożyć na 7 dni przed rozpoczęciem wykonania prac instalacyjnych.
- Do wniosków nie musisz dołączać dokumentów określających własność nieruchomości.
Wymagane dokumenty
Dokumenty powiązane
- Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
- Regulaminy dostarczania wody i odprowadzania ścieków
- Projektanci i wykonawcy na terenie działania PEWIK GDYNIA
Opłaty
Nie pobieramy opłat za obsługę Twoich wniosków oraz za instalację wodomierza głównego i czynności wykonania połączenia przyłącza z siecią.
Sposób złożenia i odbioru dokumentów
Wszystkie formy wymienione w zakładce kontakt, a w szczególności e-mail.